kamasutra pe facebook

Exercitii Kegel pentru el

Exercitiile Kegel sunt o metoda foarte buna pentru orice barbat care doreste sa isi imbunatateasca performantele in dormitor.

exercitii kegel barbati

Exercitiile Kegel sunt facute pentru muschii pelvisului (numiti si muschii PC). Aceste exercitii kegel barbati pot fi bune pentru experimentarea incontinentei sau pentru cei care nu au control asupra ejacularii (ejaculare prematura). Au fost recomandate si ca o metoda de a schimba cum se simt orgasmele (unii, dar nu toti, barbatii spun ca le intensifica orgasmele).

Timpul Necesar: Odata ce stiti cum, aceste exercitii kegel pot sa fie facute de cateva ori pe zi timp de 5-10 minute per sesiune.

Iata cum:
1.    Incepeti prin a va localiza muschii PC.
Multe persoane incep sa faca exercitii kegel, dar de fapt strang alti muschi. Inainte de a incepe exercitiile, gasiti-va muschii PC, asigurati-va ca stiti unde va sunt muschii PC si cum se simt.

2.    Exercitii kegel de strangere: incepeti usor, gasiti-va linia de baza.
Exercitiul kegel de baza poate sa fie facut oriune si oricum. Doar strangeti-va muschii PC cat de tare puteti, tineti-le. Asa se face un exercitiu kegel. Incepeti sa strangeti si sa tineti timp de 3-5 secunde, apoi eliberati si lasati 5 secunde. Atunci cand lasati, observati cum vi se simt muschii. Prima data cand faceti exercitii kegel vedeti de cate ori puteti face inainte de a simti ca v-au obosit muschii.

3.    Exercitii kegel de strangere: folositi seturi repetitive
Exercitiile voastre kegel vor fi cele mai eficiente si au cel mai mare impact daca faceti seturi de strangeri. Odata ce v-ati gasit linia de baza, puteti lucar de acolo. Daca puteti, incepeti facand 5 repetitii (strangeti/tineti/eliberati). Vedeti voi cat de mult puteti tine strangerea, nu exagerati prea mult de prima data.

4.    Construirea puterii cu exercitiile kegel.
Odata ce v-ati gasit linia de baza, faceti-va exercitiile, si la fiecare cateva zile cresteti lungimea timpului in care strangeti, si numarul de exercitii pe set. Ca un ghid, incercati sa exersati la un punct in care sa strangeti pentru zece secunde. Si incercati sa faceti zece repetari de exercitii kegel pe set. Asadar strangeti, tineti pentru zece secunde, eliberati, relaxati pentru zece secunde, si repetati de zece ori.

5.    Faceti-va exercitiile kegel de trei sau patru ori pe zi.
Incercati sa faceti de trei sau patru ori intr-o zi exercitiile kegel. Din nou, fiecare este diferit, dar ca un ghid incercati sa faceti zece repetari pe sesiune, tinand pentru zece secunde de fiecare exercitiu.

6.    Variati intensitatea si timpul in exercitiile Kegel.
Puteti incerca si sa variati intensitatea strangerilor si timpul de strangere intr-un set. Odata ce sunteti confortabili ca faceti exercitiile corect incercati un set cu strageri si eliberari rapide. Experimentati cat de mult puteti strange confortabil. Tineti minte sa nu exagerati pana in punctul durerii sau al disconfortului.

7.    Faceti exercitii kegel in timp ce va masturbati sau faceti sex.
Odata ce sunteti confortabili, incorporati exercitiile kegel in masturbarea voastra. Faceti-le in timp ce va incalziti, faceti-le inainte de a avea un orgasm, si chiar incercati sa le faceti in timp ce faceti sex. Ati putea observa ca exercitiile kegel vor schimba excitatia voastra sexuala si experienta voastra a felului in care se simte un orgasm. Pentru unii barbati, exercitiilr kegel pot sa fie o metoda de retragere de la capatul ejacularii, si le pot permite un control mai bun asupra ejacularii. Asadar, sexul si exercitiile kegel sunt compatibile.

Trucuri:
1.    Izolati-va muschii PC atunci cand faceti exercitii Kegel. La inceput, tineti minte ca verificarea refulata a exersarii muschilor vostri PC, si nu a altor muschi. Evitati contractarea muschilor abdominali, coapselor, sau a feselor. Acesta este ceva ce fac multe persoane, dar reduce eficienta exercitiilor kegel. Concentrati-va asupra respiratiei si incercati sa va relaxati, si tensionati doar muschii PC pe care ii folositi. Incercati sa nu va tensionati intregul trup.

2.    Gasirea timpului pentru a face exercitii kegel. Nu trebuie sa va puneti deoparte o mare cantitate de timp pentru a face exercitii kegel. Faceti cateva repetari in timp ce asteptati ca semaforul sa se faca verde. In ultimele zece minute inainte de pranz, atunci cand stati la birou, faceti cateva repetari.Faceti-le in timp ce va uitati la filmul care sa inceapa, faceti cateva repetari.

3.    Nu exagerati cu exercitiile kegel. Ca orice, este important sa concentrati , si sa acordati atentie trupului vostru. Daca experimentati durere sau discomfort, si exagerati prea tare. Este posibil sa va intindeti muschii si sa agravati o probleme curenta, atunci cand incercati sa o rezolvati.